[a ja nie]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 14 Lut 2002, 12:42:27 CET

On Thu, 14 Feb 2002, --s+ wrote:
> ...a ja nie zgadzam się na wypuszczenie PLD-1.0 na pingwinaria.

> Nie jesteśmy jeszcze gotowi, brak nam m.in.
> - podręczników,

to je pisz.
Ja jestem antytalenciem polonistycznym, więc moje produkcje byłyby
a-czytalne.

Ale jest fakt, że brakuje nam dokumentacji. Mam parę drobnych pomysłów,
ale...

> - porządnej i aktualnej strony internetowej,

ekhm... bez przesady...

> - planu 'co dalej po 1.0'.

- 2.4
- gcc3 (może nie od razu)
- port athlon

To są rzeczy, które się rzucają mi w oczy od razu... JEst sens się nad tym
zastanawiać?? Tematy do roboty się znajdą, aż za wiele.

> Teraz, Tomku, możesz ugryźć się w ucho.

Ludzie - dajcie sobie spokój z prywatnymi wycieczkami...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...