[a ja nie]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 14 Lut 2002, 13:03:18 CET

--->[Quoting Blues <blues w ds6.pg.gda.pl>:]

> to je pisz.

piszę, ale nie zdążę na tomkowe pingwinaria.

> Ja jestem antytalenciem polonistycznym, więc moje produkcje byłyby
> a-czytalne.
>
> Ale jest fakt, że brakuje nam dokumentacji. Mam parę drobnych pomysłów,
> ale...

to znaczy wypuszczamy wersję 1.0 bez dokumentacji?
chyba jakaś paranoja? 1.0?? może wypuścmy na początek
jednak wersję 0.6?

> ekhm... bez przesady...

co bez przesady?

> - 2.4
> - gcc3 (może nie od razu)
> - port athlon
>
> To są rzeczy, które się rzucają mi w oczy od razu... JEst sens się nad tym
> zastanawiać?? Tematy do roboty się znajdą, aż za wiele.

Pewnie, znowu "hurrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaa robimy!!!!!!!!!!!!!!"
Może jednak jakiś pomysł by się znalazł przed rozpoczęciem pracy?

Lista rzeczy, którymi PLD różni się od innych dystrybucji,
nie jest zbyt obfita, można się roześmiać. Naprawdę wam się
wciąż wydaje, że tworzymy jakąś nową jakość dystrybucji?

> Ludzie - dajcie sobie spokój z prywatnymi wycieczkami...

A czemu prywatnymi? Tomasz rządzi się jak w folwarku.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org