[malekith@pld.org.pl: Re: Instalator]

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Czw, 14 Lut 2002, 13:53:07 CET

On Thursday 14 February 2002 03:15, you wrote:
> On Wed, Feb 13, 2002 at 10:35:08PM +0100, Blues wrote:
> [...]
>
> Jak to! A goły rpm? ;-)

Przyznam się, że dawno temu robiłem coś takiego (bodajże za czasów, jak się
po raz pierwszy PLD na linuxplusie pojawiło). Co ciekawe ręczna instalka mi
się udała... Fakt, że na cedeku nie było nawet pakietów z passwd, ale to już
inna bajka :)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"