[malekith@pld.org.pl: Re: Instalator]

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 14 Lut 2002, 15:33:52 CET

Mariusz Mazur <mariusz w isn.pl> writes:

> Przyznam się, że dawno temu robiłem coś takiego (bodajże za czasów, jak się
> po raz pierwszy PLD na linuxplusie pojawiło). Co ciekawe ręczna instalka mi
> się udała... Fakt, że na cedeku nie było nawet pakietów z passwd, ale to już
> inna bajka :)

Cieszę się bardzo razem z Tobą że Ci się udało.
Bardzo proszę innych o nie rozwijanie tego wątku bo mam dosyć kasowania mailów
nie mających nic wspólnego z tematem.

Pozdrawiam,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)