php 4.1.* w stable?

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 14 Lut 2002, 14:49:14 CET

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: "grupa rozwijających pld" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Thursday, February 14, 2002 2:44 PM
Subject: Re: php 4.1.* w stable?

> Bez informacji o tym jakie moduły miałeś i co wyrzuciłeś cieżko jest póść
> z analizą dalej :)
Bo tu chyba nie ma nic do analizowania :)
nowe PHP dziala na kilkunastu conajmniej maszynach i nie ma z nim problemow,
takze tu bylbym za przypadkiem. Moze poldek cos skopal?
IMnsHO EOT

Witek 'adasi' Kręcicki|Emancipate yourselves from mental slavery
adasi[at]grubno.da.ru |None  but ourselves  can  free our  minds
GG:346981 +48502117580|  -  Bob  Marley,       Redemption   Song
...-=DOoGA=-....-=CRS00=-...-=CRSPoland=-....-=AI=-...-=PLD=-...