php 4.1.* w stable?

Czw, 14 Lut 2002, 14:57:45 CET

On Thu, 14 Feb 2002, Witek Kręcicki wrote:
[..]
> Bo tu chyba nie ma nic do analizowania :)
> nowe PHP dziala na kilkunastu conajmniej maszynach i nie ma z nim problemow,
> takze tu bylbym za przypadkiem. Moze poldek cos skopal?
> IMnsHO EOT

No mi się też tak wydaje. Zapewne efekt zakłuceń występuje gdy jest
jeszcze stare php i instalwany jest nowy moduł po czym robiony jest jest
restart. Sytuacja odwrotna gdzie podmieniana jest moduł apache php ->
restart -> upgrade kolejnych modułów też niczego nie rozwiązuje. Sytuacja
jest dość patowa, bo chodziłoby o wstrzymanie restartu apache do momentu
kiedy nie zostaną podłożone wszystkie częsci binarek modułów do php i
samego modułu php fo apache jest dość ciężaka do ominięcia przy obecnym
podziale php na stado podpakietów z modułami do php.
Nawet jeżeli w trakcie apache padnie to po zakończeniu podmienia
wszystkich komponentów php restart wychodzi że juz się udaje.

Widzi ktoś jakaś rozśadna drogę wybrnięcia z tej sytuacji ?
Kwestia jest niewątpliwie aktualna i na przyszłość niejako bo potencjalnie
przy kolejnych aktualizacjach php będzie to wystepować także.