[irytacja]

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 14 Lut 2002, 15:02:11 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 11:50:06AM +0100, --s+ wrote:
> nie dość. że tomek nie zapoznał nas ze swoim gniotem
> wysłanym na szereg stron www, list newsowych,
o ile się nie mylę, to fakty są następujące:
1. list pojawił się na p.c.o.l
2. 7thguard i linuxnews (kolejność czysto przypadkowa)
   opublikowały ten list
3. i tyle

jak dla mnie to najzwyczajniej Ci się nudzi...
ser... a ja nawet nie mam czasu, żeby pewną fotkę
znaleźć... może posprawdzałbyś zależności od python-a?

> co mnie już mocno irytuje, to jeszcze wypociny zawierają
> setki błędów składniowych, ortograficznych
cóż, każdy popełnia błędy takie jakie umie...

> i stylistycznych. co do spraw merytorycznych:
> na razie staram się zrozumieć co tam jest napisane.
to jak będziesz coś miał, to dawaj, ale na razie... pliz...

> następnym razem życzyłbym sobie otrzymać podobny
> "dokument" do konsultacji PRZED wysłaniem go na
> zewnątrz, abym nie musiał się wstydzić.
czy było to oficjalne ogłoszenie wysyłane jak wyżej
sugerujesz? chyba nie...

natomiast zgodzę, się, że jak już będziemy chcieli
ogłosić super full final version 1.0, to trzeba
będzie popracować nad tekstem (nowym, tym?), tak żeby
nadawał się i na portale okołolinuxowe a także do znanych
periodyków komputerowych czy do rzeczy lub wybiórczej

    wrobell <wrobell w ite.pl>