[irytacja]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 14 Lut 2002, 15:25:58 CET

--->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> o ile się nie mylę, to fakty są następujące:
> 1. list pojawił się na p.c.o.l
> 2. 7thguard i linuxnews (kolejność czysto przypadkowa)
>    opublikowały ten list
> 3. i tyle

Zaraz zaraz, może spójrzmy na nagłówki portali:

linuxnews.pl: "PLD 1.0 już wkrótce!"
7thgurad.net  "Odliczanie rozpoczęte. Wkrótce PLD 1.0"

Zatem prywany list Tomasza na newsy został potraktowany
jako oficjalne ogłoszenie developerów PLD.
I się osobiście temu nie dziwię, gdyż list miał
tytuł: "-2 .. -1 .. 0 ... 1.0 (PLD)". Sugerował
zatem, że to PLD za tym stoi, co nie?

> jak dla mnie to najzwyczajniej Ci się nudzi...

Mnie się wydaje, że nie. Po prostu zajmuję się
sprawami, które akurat Ciebie nie interesują.
Może Tobie odpowiada charakter "zarządzania" zasobami
ludzkimi oraz metodologia pracy nad dystrybucją
narzucona przez Tomasza, mnie natomiast wqrwia.
I chciałbym was przekonać, żeby tę sprawę zmienić.

> ser... a ja nawet nie mam czasu, żeby pewną fotkę
> znaleźć... może posprawdzałbyś zależności od python-a?

Sam se sprawdzaj, mnie to średnio akurat wciąga.
Piszę doce.

> cóż, każdy popełnia błędy takie jakie umie...

Od osoby, która publicznie zabiera głos w imieniu
PLD oczekuję minimum kultury języka. Jak jej brakuje,
trzeba siedzieć cicho.

> to jak będziesz coś miał, to dawaj, ale na razie... pliz...

Staram się zrozumieć, jak pisałem, bo przebijam się
przez gąszcz dziwności typu:

"Taki stan z tuż przed 1.0 możnaby jeszcze dość długo przeciągać ale tak
poprostu już dłużej nie za bardzo można."

Powyższe "zdanie" chyba dobrze obrazuje fakty: pół roku temu
mówiliśmy o Stable, ale wtedy Tomaszowi wydawało się,
że można przeciągać, teraz mu się zaczeło wydawać,
że przeciągać nie można. Jesteśmy uzależnieni
od samopoczucia jednej osoby.

> czy było to oficjalne ogłoszenie wysyłane jak wyżej
> sugerujesz? chyba nie...

Jeżeli dwa znane portale linuxowe je tak przyjęły,
zatem raczej było. Fakty mówią za siebie.

> natomiast zgodzę, się, że jak już będziemy chcieli
> ogłosić super full final version 1.0, to trzeba
> będzie popracować nad tekstem (nowym, tym?), tak żeby
> nadawał się i na portale okołolinuxowe a także do znanych
> periodyków komputerowych czy do rzeczy lub wybiórczej

Mam nadzieję. Ale wolałbym, żeby tak się działo
_zawsze_, gdy mowa o PLD poza naszymi listami.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org