php 4.1.* w stable?

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 14 Lut 2002, 15:03:46 CET

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: "grupa rozwijających pld" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Thursday, February 14, 2002 2:57 PM
Subject: Re: php 4.1.* w stable?

> On Thu, 14 Feb 2002, Witek Kręcicki wrote:
> [..]
>
> No mi się też tak wydaje. Zapewne efekt zakłuceń występuje gdy jest
> jeszcze stare php i instalwany jest nowy moduł po czym robiony jest jest
> restart. Sytuacja odwrotna gdzie podmieniana jest moduł apache php ->
> restart -> upgrade kolejnych modułów też niczego nie rozwiązuje. Sytuacja
> jest dość patowa, bo chodziłoby o wstrzymanie restartu apache do momentu
> kiedy nie zostaną podłożone wszystkie częsci binarek modułów do php i
> samego modułu php fo apache jest dość ciężaka do ominięcia przy obecnym
> [...]
wogole czy da sie rozwiazac kwestie taka:
robimy upgrade kilku(nastu) modulow do Apache (lacznie z PHP i jego
wszystkimi modulami). Za KAZDYM razem robiony jest restart ktory szczegolnie
na wolnych maszynach trwa a i tak nic nie daje, bo za chwile znowu... czy
nie mozna by zatrzymac Apache, zrobic upgrade, uruchomic apache? albo nawet
zrobic restart apache bo doinstalowaniu modulow (tam chyba nic w trakcie
pracy ladowane nie jest)
WK