[a ja nie]

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 14 Lut 2002, 15:29:46 CET

Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> writes:

> To może byś to pokazał...? Może ktoś by coś dopisał, hę...?

Ser kompletuje dokumentację (czy też jej zalążki) która jest już
od dawna. Jakoś nikt poza naprawdę paroma chlubnymi wyjątkami
się nie zainteresował. A ogłaszałem parę razy, przypominałem
przy każdej okazji.

Tu się zgadzam całkowie a nawet bardziej: ver 0.1 byłaby bardziej adekwatna.

> Teraz powstaje dosyć aktywnie faq - całkiem ładnie się rozwija.

Gdzie to FAQ?

> Fakt - dokumentacja jest naprawdę potrzebna.
> Szczególnie do rc-scriptów... instalatora...
> (może autorzy naprawdę napiszą co-nieco...?)

Do instalatora część jest. Do rc-scriptsów - jest miejsce, którego
zapełnieniem nikt się nie interesuje.

> Po prostu podręcznik administratora, którego baaaaardzo wielki zarys jest
> w cvs'ie. I niestety też na stronie...

Dlaczego niestety??? Lepiej żeby nikt go nie widział? A może sam się napisze,
po cichu, jak mu nikt nie będzie przeszkadzał, co?

> port athlona to mało?
> Ja mam ochotę zobaczyć Severity w rpm'ie (to co apt pokazuje przy
> apt-get -S upgrade)...

Serkowi chyba chodziło o brak planu a nie o brak pomysłów. Tych jest
aż za wiele.

> tak - robimy nową jakość. Jeżeli masz wątpliwości to zaproponuj coś
> konstruktywnego albo... co tutaj robisz??

Serek? Jak zwykle wrzuca łyżkę dziekciu. I słusznie.
Ja też nie uważam żeby PLD było jakimś niewiadomo czym.
To że przodujemy w ipv6 - fajnie, że skrypty fajne - super.
Ale końcowy efekt nie sumuje się liniowo. Żeby końcowa ocena była ok,
wszystkie elementy muszą być conajmniej dostateczne, a nie:
ipv6 - celujący, dokumentacja - niedostateczny, strona www - niedostateczny.
I pewnie jeszcze parę niezaliczonych by się znalazło...

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)