[a ja nie]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 14 Lut 2002, 13:41:27 CET

On Thu, 14 Feb 2002, --s+ wrote:
> piszę, ale nie zdążę na tomkowe pingwinaria.

To może byś to pokazał...? Może ktoś by coś dopisał, hę...?

> to znaczy wypuszczamy wersję 1.0 bez dokumentacji?
> chyba jakaś paranoja? 1.0?? może wypuścmy na początek
> jednak wersję 0.6?

ech...

Teraz powstaje dosyć aktywnie faq - całkiem ładnie się rozwija.

Fakt - dokumentacja jest naprawdę potrzebna.
Szczególnie do rc-scriptów... instalatora...
(może autorzy naprawdę napiszą co-nieco...?)

Po prostu podręcznik administratora, którego baaaaardzo wielki zarys jest
w cvs'ie. I niestety też na stronie...

> Pewnie, znowu "hurrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaa robimy!!!!!!!!!!!!!!"
> Może jednak jakiś pomysł by się znalazł przed rozpoczęciem pracy?

port athlona to mało?
Ja mam ochotę zobaczyć Severity w rpm'ie (to co apt pokazuje przy
apt-get -S upgrade)...

Takich drobnych, a jednocześnie naprawdę znaczących pomysłów uzbiera się
"troszkę"...

> Lista rzeczy, którymi PLD różni się od innych dystrybucji,
> nie jest zbyt obfita, można się roześmiać. Naprawdę wam się
> wciąż wydaje, że tworzymy jakąś nową jakość dystrybucji?

tak - robimy nową jakość. Jeżeli masz wątpliwości to zaproponuj coś
konstruktywnego albo... co tutaj robisz??

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...