[a ja nie]

Czw, 14 Lut 2002, 15:36:10 CET

On Thu, 14 Feb 2002, --s+ wrote:
[..]
> Wolałbym pracę zespołową. Jak ktoś nie potrafi
> zespołowo, to nie musi wcale.

Wolałbym też pracę zespołową .. żebyś też od czasu zrobił coś w kwestiach
które poruszasz, a nie tylko wszczynał dyskusje w sytuacji kiedy coś ktoś
zrobi.

Błędów nie popełnia ten tylko kto nic nie robi .. i to także w konkretnej
sytuacji może być błędem (jeszcze większym).

Tak samo jak i inne osoby które już dawno próbowały namówić na
wypuszczenie 1.0 sam już pzreciwskazań za bardzo nie widzę. Poprostu nie
zamierzałem czekać dłużej z wszem i wobec ogłoszeniem terminu który *był
tutaj dyskutowany kilka razy*. Skoro kiedy padał termin początek marca
TUTAJ nie zabierałeś głosu to wybacz ale sytuacja w której TERAZ zabierasz
głos jest dla mnie niezrozumiała (spałeś przez ostanie kilka dni ?).
zarzut, że niby z cicha pękł podjąłem taką decyzję sam bez *żadnej*
konsultacji wobec tego co było tu poruszane jest bezsensowny. To co
zrobiłęm to konsekwencja tego o czy rozmawialiśmuy od dłuższego czasu.
Termin zreszta też nie padł nagle kilka dni temu tylko od dłuższego czasu
przedział czasowy w jakim zostanie zamknięta całość był rególarnie
zawężany (nawet w tej chwili wiadomo że mamy w razie czego zapas
dodatkowego tygodnia). Tego typu sposób dochodzenai od wąłciwego terminu
jest dość komfortowy. Jeżli czujesz się zaskoczony tym co sie stało
to po mimo że wygląda na to że już się odhibernowałeś to jeszcze jakiś
czas będziesz wołał "Nic nie widzę .. widzę ciemniść". Mówiąc inaczej nie
wiem jak inni ale przynajmneij ja za bardzo się tymi krzykami nie mam
zamiaru się przejmować (*typowy* objaw pohiberbacyjny).

Kwestia błędów (literówki i ort) w tekście jest bezdyskusyjna i nie
próbuję zrzucić z siebie odpowiedzialności za to.