[a ja nie]

Czw, 14 Lut 2002, 15:53:07 CET

On Thu, 14 Feb 2002, --s+ wrote:

> --->[Quoting Blues <blues w ds6.pg.gda.pl>:]

> Przecież proponuję:
>
> a) nazwać naszą pierwszą próbę zrobienia stable "PLD-0.6", gdyż
>    PLD-1.0 sugeruje kompletny produkt, którego w/g mnie nie mamy,

Ty chyba naprawdę byłeś zahibernowany i to przez onad dwa lata. Dlaczego
nie odzywąłeś sie jak było ładowane "PLD 1.0 (Ra)" do pla DISTRIBUTION
przy budowania pakietów ?

> b) przygotować dokumentację, w tym przede wszystkim dokumentację
>    do instalacji systemu (trochę nad tym pracuję)

Kto ma to zrobić ?

> c) postarać się przygotować sposób pracy nad PLD, bo dzisiaj
>    naprawdę nie wiadomo, kiedy spec trafia na buildery
>    i kto go tam wysyła,

Kto ma to zrobić ?

> d) przygotować dokładne założenia następnej wersji PLD i potem się
>    ich trzymać (wstępnie bez określania horyzontu czasowego)

Po co skoro rozwój PLD jest w sporej części uzależniony od rozwoju innych
komponentów na któree nie mamy wpływu ?
No i znowu .. kto ma to zrobić ?

> e) znaleźć chętne czasopismo do zamieszczenia PLD 0.6 wraz
>    z obszernym artykułem i opisem instalacji,

Chętni już są. Objawikli się juz w kilka godzin po moim liście na pcol. My
robimy dystrybucję. GoTar i Honej próbują robić wokół tego reklamę.
Każdy robi to co potrafi najlepiej i jak widac koordynowanie tego w sposób
sztuczny i z góry narzucony jest NIEPOTZREBNE bo każdy czuje dokąłdnie
gdzie siedzi i co z tego miejsca moze zrobić. Wybacz ale zdaje się tylko
że tylko jakoś Ty sam nie mozesz się w tym otoczeniu znaleźć.

> f) skasować katalogi SPARC i alpha z /dists/ra - przecież to
>    jest niepoważne, by wprowadzać ludzi w błąd, że toto działa,

"Powiedziała księżniczka i poszał prać skarperki" :>
Używałeś choć raz cam tego że się o tym w ten spsób wypowiadasz ?

> g) wyjaśnić sprawę domen pld.org.pl i pld.com.pl - czy akceptujemy
>    fakt, że posiadaja je prywatne firmy, w przypadku pierwszej
>    - firma osobiście mi nieznana.
> h) last but not least: wyznaczyć maintainerów PLD-0.6,
>    odpowiedzialnych za kształt tej dystrybucji.

Proponuję Ciebie Serku na 0.6. Reszta ludzie będzie mogła się skupić na
1.0.