[a ja nie]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 14 Lut 2002, 15:41:20 CET

--->[Quoting Blues <blues w ds6.pg.gda.pl>:]

> tak - robimy nową jakość. Jeżeli masz wątpliwości to zaproponuj coś
> konstruktywnego albo... co tutaj robisz??

Przecież proponuję:

a) nazwać naszą pierwszą próbę zrobienia stable "PLD-0.6", gdyż
   PLD-1.0 sugeruje kompletny produkt, którego w/g mnie nie mamy,
b) przygotować dokumentację, w tym przede wszystkim dokumentację
   do instalacji systemu (trochę nad tym pracuję)
c) postarać się przygotować sposób pracy nad PLD, bo dzisiaj
   naprawdę nie wiadomo, kiedy spec trafia na buildery
   i kto go tam wysyła,
d) przygotować dokładne założenia następnej wersji PLD i potem się
   ich trzymać (wstępnie bez określania horyzontu czasowego)
e) znaleźć chętne czasopismo do zamieszczenia PLD 0.6 wraz
   z obszernym artykułem i opisem instalacji,
f) skasować katalogi SPARC i alpha z /dists/ra - przecież to
   jest niepoważne, by wprowadzać ludzi w błąd, że toto działa,
g) wyjaśnić sprawę domen pld.org.pl i pld.com.pl - czy akceptujemy
   fakt, że posiadaja je prywatne firmy, w przypadku pierwszej
   - firma osobiście mi nieznana.
h) last but not least: wyznaczyć maintainerów PLD-0.6,
   odpowiedzialnych za kształt tej dystrybucji.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org