fiu fiu

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 14 Lut 2002, 17:01:26 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 04:41:51PM +0100, Bartosz Jakubski wrote:

> Jeśli tylko nie spowoduje to dodatkowej zależności to można włączyć.

Zależności nie. Ale powodów dla których tego nie włączyłem domyślnie
było kilka:
- na początku to był eksperyment, nie wiedziałem jak wpłynie to na
  stabilność vima (chyba nieaktualne, do tej pory nie zauważyłem wpływu)
- zmienia to trochę działanie vima - wyłącza jakieś opcje przy
  kompilacji (napisane w specu, sam z nich nigdy nie korzystałem), poza
  tym :split już nie można skracać do :sp tylko :spl
- nie wiem co z licencją - ispell jest GPL, vim nie...
  połączenie powinno być GPL, co na to autor vima???

--
Jakub Bogusz