fiu fiu

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 14 Lut 2002, 18:36:07 CET

Dnia 14 lut o godzinie 17:01:26 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):

> Zależności nie. Ale powodów dla których tego nie włączyłem domyślnie
> było kilka:
> - na początku to był eksperyment, nie wiedziałem jak wpłynie to na
>   stabilność vima (chyba nieaktualne, do tej pory nie zauważyłem wpływu)

Good.

> - zmienia to trochę działanie vima - wyłącza jakieś opcje przy
>   kompilacji (napisane w specu, sam z nich nigdy nie korzystałem), poza
>   tym :split już nie można skracać do :sp tylko :spl

Opcje nie powinny przeszkadzać, ale ten split popsuje działanie pluginów...
Sam mam 3 używające "sp". Może modyfikacja patcha?

> - nie wiem co z licencją - ispell jest GPL, vim nie...
>   połączenie powinno być GPL, co na to autor vima???

Eeee, a jakaś część kodu ispella jest wykorzystywana?
Ispell to chyba program, nie biblioteka, więc nie o linkowanie też
chodzi...

Pod koniec stycznia na liście dyskusyjnej był drugi draft nowej licencji
Vima. Nie wiem, czy już weszła do użycia... Wg. Brama nowa licencja jest
kompatybilna z GPL (to coś daje?).

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --