[irytacja]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 14 Lut 2002, 17:07:52 CET

On Thu, 14 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Znaczy sie .. TO Ciebie boli (?), a reszta to zasłona dymna ?

Przestańcie się kłócić. To jest śmieszne. Na 4h nie było mnie na sieci a
tu poczta urosła... :)

Gwoli ścisłości - też byłem zaskoczony trochę pojawieniem się tego posta -
IMHO _należało_ poinformować _tutaj_ najpierw, że coś takiego się planuje.

Z drugiej strony w rozmowach z Tomkiem sam mówiłem o czymś takim. To
powinno było się pojawić. Może odrobinę bardziej przemyślane i wysłane
jako TEAM, a nie personalnie Tomasz Kłoczko.

Grunt, że się pojawiło i teraz IMHO nie ma już co się burzyć.
Ortografia? Tomasz chyba jest świadomy co przeskrobał :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...