[irytacja]

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 15 Lut 2002, 11:08:03 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 03:02:11PM +0100, wrobell wrote:
> On Thu, Feb 14, 2002 at 11:50:06AM +0100, --s+ wrote:
[...]
> czy było to oficjalne ogłoszenie wysyłane jak wyżej
> sugerujesz? chyba nie...
>
> natomiast zgodzę, się, że jak już będziemy chcieli
> ogłosić super full final version 1.0, to trzeba
> będzie popracować nad tekstem (nowym, tym?), tak żeby
> nadawał się i na portale okołolinuxowe a także do znanych
> periodyków komputerowych czy do rzeczy lub wybiórczej

Sugerują natychmiastowe rozpoczęcie prac nad takim ogłoszeniem, gdyż
znając życie, każdy będzie chciał coś wrzucić od siebie, niektórzy będą
mieli różne zdania i może minąć kilka miesięcy/lat zanim zostanie
ustalona jakaś forma gotowa do wyjścia.

Wkurza mnie również ta bezsensowna wymiana poglądów, która niewiele
wnosi. Od paru dni, czytanie mailboxów z pld w nazwie uważam za stratę
czasu. Sio na priv albo załóżcie pretensje-do-kloczka w pld.org.pl

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846