[a ja nie]

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Czw, 14 Lut 2002, 22:37:47 CET

Dnia Pańskiego 14 Feb, 2002, Rafał Kleger-Rudomin napisał(a):
> Ser kompletuje dokumentację (czy też jej zalążki) która jest już
> od dawna. Jakoś nikt poza naprawdę paroma chlubnymi wyjątkami
> się nie zainteresował. A ogłaszałem parę razy, przypominałem
> przy każdej okazji.

Tak rafał ale przecież nie możemy zrzucić na barki jednej osoby
tego wszystkiego. Po pierwsze nie znasz wszystkich rzeczy na temat
pakietów, po drugie nikomu nawet nie chce się przeczytać co ty nie
przesypiając nocy wypisałeş to jak można pracować? Ja chętnie
wspieram o ile mogę, ale po napisaniu opisu prowizorki i ciągłemu
proszeniu o zwracanie uwagi na błędy, po napisaniu krótkiego FAQ
nikt się tym nie zainteresował. Po prostu pisanie jest mało
ciekawe, fajniej jest grzeba w pakietach, ale jeśli widzę że kto to
czyta czyni uwagi i pyta się co dalej, podpowiada to to robię
jeśli widzę że każdy leje na to czy dokumentacja będzie czy nie
to szkoda mojego czasu bo JA SAM wiem ico i jak gra w tej
dystrybucji.
Mnie się wydaje że w ogóle nie jeste.y przygotowani na szersze
wsparcie dla ludzi którzy może nawet przesiadają sie z RedHat na
PLD. A pytań będzie wiej i będą raczej proste i czasem może
irytujące.

> Tu się zgadzam całkowie a nawet bardziej: ver 0.1 byłaby bardziej adekwatna.

Tym bardziej że doce powstają i to na razie po angielsku. A
wklepywanie trwa i jak znam życie to nawet nikt nie podziękuje. Poza
tym mam takie dziwne przeczucie że jak powstanie 1.0 to potem o
jakie updejty starych pakietów nie da si uprosić tylko będzie
nalot na Nest, gdzie wszzystko będzie experymentalne, ale mam
nadziej to tylko takie wrażenie.

> Serek? Jak zwykle wrzuca łyżkę dziekciu. I słusznie.
> Ja też nie uważam żeby PLD było jakimś niewiadomo czym.
> To że przodujemy w ipv6 - fajnie, że skrypty fajne - super.
> Ale końcowy efekt nie sumuje się liniowo. Żeby końcowa ocena była ok,
> wszystkie elementy muszą być conajmniej dostateczne, a nie:
> ipv6 - celujący, dokumentacja - niedostateczny, strona www - niedostateczny.
> I pewnie jeszcze parę niezaliczonych by się znalazło...

można mieć nadzieję że to jakoś zmobilizuje, co do pakietów typu
rc-scripts to może twórcy by co napisali, przecież oni zj\nają
świetnie zasadę działania tego tworu.

Martii