Grafika z motywami PLD

Marcin Wojtczuk fastviper w poczta.onet.pl
Czw, 14 Lut 2002, 22:16:14 CET

Zrobiłem splash screen do KDE zawierający logo PLD (bociana).
Więcej informacji tutaj http://www.fastviper.boo.pl/pld/pld-splash/
Proszę o recenzje itp - fajnie by było mieć swoje logo w KDE.

Pracuję nad tapetą(-ami) z motywami PLD.
Przypomniałem sobie, że Debian ma takie bajerki i w ramach
doszlifowywania ... ;>

Jeśli jest gdzieś jakiś zbiór tapet/grafik z motywami PLD - możnaby
zrobić pakiet z tym..

Marzę o _kolorowym_ logo na konsolę (/etc/issue).
Jeśli są jakieś fajne ascii arty z PLD (bocianem też :) to bardzo
proszę o linki - będę kolorował :>

Proszę o krytykę tego logo - chciałbym, żeby było fajne..

Pozdrawiam!
--
   [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]