Grafika z motywami PLD

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 14 Lut 2002, 22:22:19 CET

On Thu, 14 Feb 2002, Marcin Wojtczuk wrote:
> Zrobiłem splash screen do KDE zawierający logo PLD (bociana).
> Więcej informacji tutaj http://www.fastviper.boo.pl/pld/pld-splash/
> Proszę o recenzje itp - fajnie by było mieć swoje logo w KDE.

extra!
Do dołączenia IMHO!!

> Pracuję nad tapetą(-ami) z motywami PLD.
> Przypomniałem sobie, że Debian ma takie bajerki i w ramach
> doszlifowywania ... ;>

popieram!
Wystaw to tylko gdzieś wcześniej.

> Jeśli jest gdzieś jakiś zbiór tapet/grafik z motywami PLD - możnaby
> zrobić pakiet z tym..

nie pakiet - jako domyślne (jeżeli oczywiście będą odpowiedniej jakości :)
)

> Marzę o _kolorowym_ logo na konsolę (/etc/issue).

to ciekawe, ale nie zawsze można będzie to wrzucać, bo ludzie miewają też
czarnobiałe monitory...

> Jeśli są jakieś fajne ascii arty z PLD (bocianem też :) to bardzo
> proszę o linki - będę kolorował :>
>
> Proszę o krytykę tego logo - chciałbym, żeby było fajne..

Ja jestem za!!! Obiema ręcyma!!!

Swego czasu marzyło mi się zrobienie tematów PLD do WM i dołączanie ich
jako domyślnych.... ale moje beztalencie plastyczne zniweczyło te plany :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...