fiu fiu

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 14 Lut 2002, 22:31:28 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 06:36:07PM +0100, Bartosz Jakubski wrote:

> Good.

> Opcje nie powinny przeszkadzać, ale ten split popsuje działanie pluginów...
> Sam mam 3 używające "sp". Może modyfikacja patcha?

Nie jestem pewien gdzie to siedzi... wygląda, że po kolejności w tablicy
cmdnames w ex_cmd.h, ona jest prawie alfabetycznie, z wyjątkiem
pierwszych pozycji na każdą literę; spróbuję zamienić, powinno pomóc.
A jak nie, to już nie wiem gdzie szukać.

> Eeee, a jakaś część kodu ispella jest wykorzystywana?
> Ispell to chyba program, nie biblioteka, więc nie o linkowanie też
> chodzi...

Tam nie jest używany program ispell, tylko kawał kodu z ispella,
kompilowany i linkowany razem z vimem (kilka plików *.o).

> Pod koniec stycznia na liście dyskusyjnej był drugi draft nowej licencji
> Vima. Nie wiem, czy już weszła do użycia... Wg. Brama nowa licencja jest
> kompatybilna z GPL (to coś daje?).

Powinno pomóc.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/