No to sie doigralismy KJM

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 15 Lut 2002, 10:28:29 CET

On Fri, 15 Feb 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Nie próbowałem używać, ale z tych 3 patchy 2 mi się nie podobają.
> Patch101 to zakomentowanie fragmentu kodu - raczej jakiś ohydny
> workaround niż poprawka.
> Patch102 wygląda mi na w ogóle wprowadzający błąd (brak klamerek)

Ogolnie nie widze zadnego uzasadnienia tych patchy w Changelogu, wiec
chyba byly dodane na pale, bo warto. Jak dla mnie to one ida do wywalenia
chyba, ze Adasi uzasadni ich sens i zrobi tak zeby to chodzilo.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer