No to sie doigralismy KJM

Witek Krecicki adasi w grubno.da.ru
Pią, 15 Lut 2002, 17:13:07 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Margula" <alchemyx w uznam.net.pl>
To: <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Friday, February 15, 2002 9:51 AM
Subject: No to sie doigralismy KJM

> Wiec rel -2 PHP jest ZJEB* i to perfidnie. Strona ze squirrelem nawet nie
> chce mi sie teraz otwierac. Brawo brawo. Adasi Ty zepsules, wiec teraz
> naprawiaj... -1 bylo OK.
prosilem o zbudowanie rel. 2 do /test i sprawdzenie czy te patche sa
rzeczywiscie konieczne i potrzebne i czy nic nie psuja. Wiedzialem ze moga
byc takie objawy. Sam NIGDY nie chce niczego na head posylac bezposrednio. A
jezeli ktos to wrzucil na HEAD to juz niestety nie moja wina. Ale jak widac
K-tos wie lepiej... takze pretensje nie do mnie w wiekszosci za to co sie
stalo...
WK
P.S. czego sie 'doigraliscie/my'?