fiu fiu

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pią, 15 Lut 2002, 07:51:08 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 23:13:10 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Nie pisz "wielu", tylko listę :>

Sprawdzał na pakietach - co zresztą widać po poleceniu. W specach mogą
opisy już być; w przyszłym tygodniu ściągnę moduł SPECS i wtedy przyjżę
się temu dokładniej.

> A najlepiej gotowe opisy do speców tam gdzie jeszcze nie ma.

Jeśli nie będzie tego dużo to opiszę sam, a jeśli więcej to prześlę
listę.

> Nie zawsze, czasem aż się prosi skrócić i opis angielski.
> Sporo jest typu "This package blah blah blah [opis]", a w następnym
> akapicie "Install this package if you want..." [i dalej masło maślane,
> prawie dokładnie powtórzony poprzedni akapit].

Takie owszem;) Ale widziałem _pakiety_, w których ewidentnie było to za
krótko tłumaczone. Czy przed wydaniem 1.0 wszystkie pakiety będą
przebudowane?

> A tam gdzie jest inaczej - jak znajdziesz, to uzupełnij :)

Tak zrobię.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!