fiu fiu

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 14 Lut 2002, 23:13:10 CET

On Thu, Feb 14, 2002 at 06:45:25PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
[...]
> [...]

Nie pisz "wielu", tylko listę :>
A najlepiej gotowe opisy do speców tam gdzie jeszcze nie ma.

> Raczje jeżeli juz to pojedynczych sztuk.

Może trochę brakować - używałem (nie tylko do tego - wymagania ac/am,
potem Group(pl) i Group(de), żeby wychwycić spece dawno nie odświeżane)
najprostszej metody, czyli grep -L. Więc jeśli w jakimś specu była (tylko)
część Summary(pl) i %description -l pl, to reszty może brakować.

Zostało pole do popisu dla kogoś ze skuteczniejszym skryptem lub większą
ilością czasu na ręczne przejrzenie.

Nie zawsze, czasem aż się prosi skrócić i opis angielski.
Sporo jest typu "This package blah blah blah [opis]", a w następnym
akapicie "Install this package if you want..." [i dalej masło maślane,
prawie dokładnie powtórzony poprzedni akapit].

A tam gdzie jest inaczej - jak znajdziesz, to uzupełnij :)

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/