Komu działa Home/Del/End w iksowych terminalach?

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pią, 15 Lut 2002, 17:06:38 CET

On 15 Feb 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Co zostało ustalone:
> a) Niektórym osobom w działają owe klawisze w xtermie, etermie, gnome-terminalu.
> b) Innym osobom nie działają

Ja używam tylko xterma, i skutek jest taki:

- normalnie del/backspace działa bez problemu - w 100%
- co innego jeśli zrobię ssh na jakikolwiek host. Wtedy w shellu i
  w większości przypadków również działa bez problemu, ale...
  jeśli wpisuję hasło, ew. robię telnet cośtam 25, albo
  np cat <<EOF>test.txt, to wtedy mam ^H zamiast backspace
  i ^[[3~ zamiast del.

XFree86-4.1.0-14

Pozdrawiam,
--