Komu działa Home/Del/End w iksowych terminalach?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 15 Lut 2002, 17:16:56 CET

On Fri, Feb 15, 2002 at 05:06:38PM +0100, Jacek Osiecki wrote:

> Ja używam tylko xterma, i skutek jest taki:
>
> - normalnie del/backspace działa bez problemu - w 100%
> - co innego jeśli zrobię ssh na jakikolwiek host. Wtedy w shellu i
>   w większości przypadków również działa bez problemu, ale...
>   jeśli wpisuję hasło, ew. robię telnet cośtam 25, albo
>   np cat <<EOF>test.txt, to wtedy mam ^H zamiast backspace
                                        ^^
To nie jest normalne. Pomaga stty -erase '^H' czy cos podobnego.
W debianie też tak jest (akurat siedze przy takim na pracowni :)

>   i ^[[3~ zamiast del.

to jest normalne.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-