perl.prov (rpm-perlprov) i perl-* do poprawki

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pią, 15 Lut 2002, 21:10:54 CET

Witam!

    Zwalona jest spora część pakietów perl-*, a to za sprawą walniętego
perl.prov z rpm-perlprov. Nie wyszukuje on poprawnie provides, a
dokładnie nie zawsze określa ich wersję. Jest to błąd rpm, bo nawet
najnowszy z cvs.rpm.org jest też walnięty. Udało mi się zlokalizować
następujące przypadki, gdy rpm-perlprov nie znajdował wersji pakietu:

1. np. Tie::Handle
package PACKAGE;
[...]
our $VERSION = '1.2';

2. np. RPC::PlClient
package PACKAGE;
[...]
$PACKAGE::VERSION = '0.2016';

3. np. Getopt::Long
package PACKAGE;
[...]
$VERSION = '11.00';
[...]
package PACKAGE;

Z powodu błędnie określonych provides w pakietach perl-modules
(przypadek nr. 3) oraz perl-PlRPC (przypadek nr. 2) nie chce się
instalować perl-DBI. Może takich kwiatków jest więcej, ale ja ich nie
zauważyłem.

Nie mam prawa zpisu do CVS'a, a zgłosić się nie ma jak (link na
www.pld.org.pl nie działa) podsyłam poprawiony
perl.prov tutaj. Powinien on trafić do rpm-perlprov ... Patch, które
modyfikował perl.prov nie jest już potrzebny... Nowy perl.prov bazuje na
tym, który jest w rpm-4.0.4...

Ktoś mógłby to przetestować zanim trafi to do CVS'a :) U mnie działa :)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com