perl.prov (rpm-perlprov) i perl-* do poprawki

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Nie, 17 Lut 2002, 02:27:29 CET

piątek 15/02/2002 20:10:54, Robert Grabowski:
> Witam!
>
>    Zwalona jest spora część pakietów perl-*, a to za sprawą walniętego
> perl.prov z rpm-perlprov. Nie wyszukuje on poprawnie provides, a
> dokładnie nie zawsze określa ich wersję. Jest to błąd rpm, bo nawet
> najnowszy z cvs.rpm.org jest też walnięty. Udało mi się zlokalizować
> następujące przypadki, gdy rpm-perlprov nie znajdował wersji pakietu:

[..]
> Ktoś mógłby to przetestować zanim trafi to do CVS'a :) U mnie działa :)

Trzeba tu jeszcze dołożyć sprawdzanie typu pliku, tak żeby nie przerzucać
wszystkiego jak leci; bez tego jest duża szansa że i w ELFie skrypt znajdzie
"package COŚTAM". Popatrz na nasze łaty na perl.{prov,req}

Poza tym, jak piszesz, należałoby to przetestować na perl-*.rpm, w SOURCES
powinien jeszcze leżeć rpm-testperlreq.sh, na podstawie którego można zrobić
rpm-testperlprov.sh i przepuścić przez to pakiety.