status pld

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 16 Lut 2002, 00:46:12 CET

--->[Quoting Piotr Meyer <aniou w root.pl>:]

> Khem, nie chcę się [....] między wódkę a zakąskę, ale od paru
> dniu Twoje uwagi mają charakter wybitnie niekronstruktywny...

Taki jest ich cel, nie chcę po prostu dać w/w firmom zarobić.

> To taka uwaga od osoby niezaangażowanej bezpośrednio w rozwój.

Jak się zaangażujesz, to zaczniesz zapewne się interesować,
kto trzyma tutaj kasę. Chcę jedynie czasem doprecyzować, żeby
nie było żadnych wątpliwości.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org