status pld

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Sob, 16 Lut 2002, 16:07:35 CET

On Sat, Feb 16, 2002 at 12:46:12AM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting Piotr Meyer <aniou w root.pl>:]

> Taki jest ich cel, nie chcę po prostu dać w/w firmom zarobić.

> Jak się zaangażujesz, to zaczniesz zapewne się interesować,
> kto trzyma tutaj kasę. Chcę jedynie czasem doprecyzować, żeby
> nie było żadnych wątpliwości.
Ja tu czegoś nie rozumiem.
Prawie cały soft jest na licencji GPL, reszta jest distributable.
A z licencji wynika, że każdy może to sprzedawać.
Podobnie każda firma może "robić support".

<Trochę off topic>W tekście licencji GPL jest prima aprilisowa data,
więc nie trzeba brać tego na poważnie.</TOT>

Serek, o co Ci chodzi? (przypomnę Ci tylko, że jak byłeś w telewizji
słowem nie wspomniałeś o Linuksie, a co dopiero o PLD)

WF