kilka pytanek

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 16 Lut 2002, 18:30:19 CET

1. Ktoś mi odpowie do czego służą branche head etc.?
2. Właśnie commitnąłem ettercapa. Mail z moim stbr gdzieś zjadło. Podobnie
się stało jak commitnąłem poprzednią wersję ettercapa. Co się z cvs-commit
dzieje?
3. Są jakieś rpmy ze skryptami zabezpieczającymi (zmniejszenia praw na /etc i
takie tam), a jak nie to jakieś sugestie jak takowe zrobić (znaczy się jak
skrypty zapakować w rpma :)?
4. O coś jeszcze miałem się zapytać, ale mi z głowy wyleciało :)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"