kilka pytanek

Sob, 16 Lut 2002, 18:40:32 CET

Mariusz Mazur <mariusz w isn.pl> writes:

> 1. Ktoś mi odpowie do czego służą branche head etc.?
Pomyśl o branchu jako gałęzi w drzewie... tam można swoje wizje
produkować, a head to jest czoło zmian czyli główny pień :-)

> 2. Właśnie commitnąłem ettercapa. Mail z moim stbr gdzieś zjadło. Podobnie
> się stało jak commitnąłem poprzednią wersję ettercapa. Co się z cvs-commit
> dzieje?
Ja dostałem announce. Nie zadapteryzowałeś speca, usunąłeś fragment changeloga,
zmieniłeś feedback@ na pld-list@ ;\ Popraw.

> 3. Są jakieś rpmy ze skryptami zabezpieczającymi (zmniejszenia praw na /etc i
> takie tam), a jak nie to jakieś sugestie jak takowe zrobić (znaczy się jak
> skrypty zapakować w rpma :)?
Nie ma, to jest bez sensu i w PLD nie ma racji bytu (aczkolwiek w cvsie
leżeć może).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr