status pld

Sob, 16 Lut 2002, 20:38:33 CET

On Sat, 16 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
[..]

> Tak i na dodatek Cezar nie ma nic do tego :>
> I mam nadzieje ze tak zostanie.

To tylko zależy od Cezara. Jeżeli bedzie *chciał* jakoś włączych się co
robimy (czytaj: bedzie widział w tym swój włąsny interes) to sposób taki
udział który satysfakcjonowałby mozliwie wszystkicj na to znajdzie.
Jeżeli nie wchodzi to albo ma dość pzrekrzykiwanai się z malkontentami
albo są jakieś inne względy.

> Jak na razie to ja jestem tym, ktory łoży kase (cala ep09, dysk do
> kennego) na rozwoj PLD. A jako, ze PLD daje mi kaske zarabiac, uwazam
> ze moim obowiazkiem jest wspierac rozwoj PLD. I mam nadzieje ze nikt
> nie ma mi tego za zle, ze nie tylko poprawiam conieco (na ile czas
> pozwoli) w pakietach, ale i daje troche sprzetu...

To jest sprawa osobista czy kttoś uważa że coś powinien niejako "zwrócić"
w takiej czy innej formie do PLD skoro na tym zarabia. Nic de facto ani de
jure nikogo do takich kroków nie obliguje. Jeżli ktoś na coś takiego się
decyduje to jest bardzo dobrze. Jeżeli nie to na sam rozój PLD bezpośrenio
nie ma to wpływu. Pośrednio o ile PLD się sprawdza taki wpływ dodatni jest
zawsze bo fama idzie w ludzi że to "coś" jest gotowe do użytku i spełnia
konkretne wymagania. My z tego wpros potem mamy uzysk na co którymś
człowieku który po tym jak u kogoś zobaczy działające PLD i sam zacznie
tego używać decyduje się na bliżsżą współpracę.
Faktem jest, że na tym że ktoś zarabia na PLD samo PLD nie traci .. wręcz
odwrotnie i oby takich przypadków było *jak najwięcej*.

[..]

> Tomek, szkoda tramwajow :>

Pociągi lepsze ? ;-)

> Jest w Linuxie cos lepszego - plik specjalny znakowy o parametrach 1,3. ;>

/dev/drzewo ? ;)