status pld

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 16 Lut 2002, 20:18:48 CET

On Sat, 16 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> From: Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
> On Sat, 16 Feb 2002, --s+ wrote:

[..]

> Tak myślimy o tym jak tu wyzystkać to wszystko co już zrobiłeś i przekuć
> na dźwięczącą monetę po to żeby na początku przyszłego roku móc wylegiwać
> się z Twojej pracy na Karaibach.
Tak i na dodatek Cezar nie ma nic do tego :>
I mam nadzieje ze tak zostanie.

Jak na razie to ja jestem tym, ktory łoży kase (cala ep09, dysk do
kennego) na rozwoj PLD. A jako, ze PLD daje mi kaske zarabiac, uwazam
ze moim obowiazkiem jest wspierac rozwoj PLD. I mam nadzieje ze nikt
nie ma mi tego za zle, ze nie tylko poprawiam conieco (na ile czas
pozwoli) w pakietach, ale i daje troche sprzetu...

I mam nadzieje ze sprawa domen zostanie rozwiazana. Ja ze swej strony
jestem w stanie placic za te domeny, jako osoba fizyczna, nie jako firma,
zeby co poniektorzy nie chcieli ze mnie drugiego Cezara zrobic.

> Powoli zmuszasz mnie do tego żebym zmieniał ton odpowiedzi na Twoje uwagi.
> Na razie reakcja będzie typu: "czep się tramwaju". Następne w kolejce
> będzie: "spadaj".

Tomek, szkoda tramwajow :>
Jest w Linuxie cos lepszego - plik specjalny znakowy o parametrach 1,3. ;>

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-