status pld

Piotr Meyer aniou w root.pl
Sob, 16 Lut 2002, 23:08:25 CET

On 16 Feb 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jest tak, że tylko Sergiusz ma siły na publiczne skrzyczenie Tomka,
> innym się już nie chce i po prostu leją na to. A Tomka to niestety

[...]

Co jest złym podejściem - PLD jest już dystrybucją na tyle poważną,
że wykorzystuje ją wiele osób, które choć nie rozwijają, to jednak
interesują się jej losem. Takie osoby, czerpiące swoją wiedzę głównie
z listy, mogą błędnie zrozumieć intencje niektórych osób. Tak, jak
choćby ja :-( (za co Sergiusza niniejszym przepraszam).
W tym momencie to, co się na tej liście mówi i to, co się przemilcza,
zaczyna budować wizerunek dystrybucji u userów (w końcu ktoś już
pisze pld-traffic). Mam nadzieję, że nie zostanę skrzyczany za wcinanie
się w plany developerów, ale PLD używam prawie od początku istnienia
dystrybucji i chciałbym, żeby rozwijała się ona nadal.

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer