status pld

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 17 Lut 2002, 00:03:09 CET

W liście z sob, 16-02-2002, godz. 22:42, Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Hm, nie widzisz zwiazku?

Nie chcę cytować. W każdym razie po odsączeniu z listu serka treści
osobistych wyszedłby list, mieszczący się na ekranie bez przewijania.

A tą treść właściwą łatwo przeoczyć wśród dyskusji o tramwajach,
księżniczkach, paranoi i poezji.

Nikomu nie odbieram prawa zaprotestowania przeciwko czemukolwiek ale bez
niepotrzebnej wymiany "uprzejmości" łatwiej dociec, o co chodzi.

|   Never trust a man who can count   :            PaweÂł Sakowski    |
|      up to 1023 on his fingers      :   <pawel w sakowski.eu.org>    |