status pld

Sob, 16 Lut 2002, 23:25:31 CET

On Sat, 16 Feb 2002, --s+ wrote:
[..]
> Tomasz, "nie chciało mi się przyjechać" - co ty w ogóle opowiadasz,
> skąd wiesz, jakie motywacje mną kierują. Ze zdziwieniem usłyszałem
> relacje ze spotkania w Warszawie, gdyż w zapowiedziach nie było
> mowy o waszych pomysłach komercjalizacyjnych.

Ile razy możan powtarzać że żadnych pomysłów konkretnych nie było ?

> O ile wiem, obecni na sali ludzie również zostali nieco zaskoczeni,
> niektórzy nawet wepchnięci w fotele.

Bzdura. Większość tego typu głosów wynikała z nieporozumień, a że jest to
prawdą to widać to dopier z perspektywy czasu jaki upłynął.

> Nie za bardzo rozumiem - to jest jakieś przysłowie, powiedzenie
> ludowe, wyrażenie frazeologiczne? Jeśli tak, to słowniki go nie znają.
> Nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć.

> Tomaszu, pewnie się nie zorientowałem, gdyż nie dotarły do mnie
> żadne przejawy Twej działalności w zarządzie, gdzie można się
> dowiedzieć, co przez te cztery lata zrobiłeś? Strony PLUGa milczą,
> gdy wypytywałem członków PLUGa, też sobie nie potrafią niczego
> przypomnieć. Nie żebym się czepiał, ale skoro już zacząłeś
> się chwalić, to dokończ opowieść.

Cel statutoey PLUG to rozpowszechnianie upowszechnianie Linux. Czy uważasz
że mało w tej kwestii robię ? Czy o każdym najdrobniekjszym działaniu
podejmowanym w tej kwesti mam dzieś pisać ?

[..]
> Ostro jedziesz, dowcip niewybredny, a pld.com.pl i pld.org.pl kupione.

Przez kogo ?
I jakie to ma znaczenie wogółe ?
Czepiasz sie szczegółów które dla samego PLD maja znaczenie takie jak
zeszłoroczny śnieg.
To że cesja na pld.org.pl nie zostałą wykonana wynika z tego że było to
załatwiane dawno.
Czy kojarzysz wogóle w jakiś sposób firmę która płaci za domenę z
zarabianiem na PLD ?
Powinieneś być wdzieczny że ktoś to opłaca i pozwala nam diząłać nie
wtrącajac sie kompletnie w to co robimy.