status pld

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 17 Lut 2002, 00:30:47 CET

On Sat, Feb 16, 2002 at 11:25:31PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Powinieneś być wdzieczny że ktoś to opłaca i pozwala nam diząłać nie
> wtrącajac sie kompletnie w to co robimy.
I te słowa chciałbym zadedykować ich autorowi, serkowi, a także
pozostałym developerom.

Dopóki pozostajemy niezależni ("pozwala nam działać nie wtrącając..."),
to gówno mnie obchodzi[1] czy firma kloczka na tym zarabia,
czy też firma serka, czy też obydwie, a może dziesięć innych.

I tu do Ciebie ser. Czy tego chcesz czy nie chcesz, ta dystrybucja
jest publiczna. Każdy może ściągnąć, opakować w pudełko i sprzedać[2].
I niech mu na zdrowie wyjdzie i niech robi co chce, pod warunkiem,
że nie *narzuca* nam kierunku rozwoju i sposobu pracy.

    wrobell <wrobell w ite.pl>

[1] Co nie zmienia faktu, że jestem niezmiernie wdzięczny, jeśli
    przy okazji zasponsorują sprzętu czy innych środków, gdyż
    są one niewątpliwie potrzebne.

[2] Ewentualnie musi dodać coś do nazwy, np.:

              Żółty Ser Bez Dziur Z PLD (TM) :-P

    bo chyba tak GPL mówi? Hmmm... trza by było sprawdzić.