status pld

Sob, 16 Lut 2002, 23:59:01 CET

On Sat, 16 Feb 2002, --s+ wrote:
[..]
> Mam jednak nadzieję, że uda się wyjaśnić sprawę domen i organizacji
> pracy bez Twojego udziału, chociaż zapewne mógłbyś być pomocny,
> ale jak nie chcesz, to nie - nie ma problemu.

Masz całe archiwum pld-list ?
To przejrzyj moje listy z przed trzech lat gdzie pisałem czarno na
białym kto wykupił domenę, dlaczego to zronbił i na jakich warunkach ją
udosepnił nam. Nic od tego czasu sie nie zmieniło. rachunki jak na razie
są płacone regulatrnie i nie ma tu najmniejszych podstaw do obaw.

Cesję domeny pld.com.pl zrobił Cezar na mnie. Dlaczego tak zrobił to
wyjaśnił publicznie. Nie miałem czasu do tej pory się tym zająć żeby to
sfinalizować - to wszystko. Nie było Ciebie na tym spotkaniu to napisze
specjalnie dla Ciebie to co Cezar powiedział dlaczego to zrobił. Otóż
chciał uniknąć tego co spotkało kiedys domenę pkfl.com. Co tam jest
teraz to możesz zobaczyć sam.

Czyli mówiąć krótko: przestań mącić że ktoś coś zawłaszcza i że coś jest
tu nie jasne wogóle bo nijak nie przystaje to do rzeczywistego stanu.