status pld

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 16 Lut 2002, 14:00:31 CET

On Sat, Feb 16, 2002 at 01:03:02AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Daniel zapominasz o jednej dość ważnej rzeczy. Mianowicie o tym że
> zajmowanie sie czymś co nie ejst Ci bezpośrenio potzrebne jest zbędne, a
> wręcz szkodliwe.

A jak zrobię coś, mi niepotrzebnego, to co? Zbijesz mnie? Wyobraź sobie,
że ja robię coś w PLD dlatego, że lubię, a nie dlatego, że muszę. I
pewnie kilka innych osób podobnie.

> Masz maszynkę na athalonie ? Ja nie i spodziewam ie takowej dopiero
> jesienią. Ergo nie rusze osobiście palcem żeby cos tu znaczacego zrobić o
> ile nie bede miał potzreby. IA64 ? To samo.

Dla zabawy?

> Java .. OK. Niemniej polityka Suna jest w tej chwili taka że java chodzi
> wszędzie pod warunkiem że jest to linux x86, Solaris i Win*. Win w tym
> wszystkim stanowi lwią część zastosowań, a z punktu widzenia zastosowań
> linuxowych używanie javy jest marginalne. Ergo: to Sun powinien zabiegać w
> pprawny sposób o to żeby możliwe szeroko java była używawana .. lub
> przynajmniej nie pzreszkadzać głupią polityką udosepniania różnych
> komponemntów takim osobom jak Ty.

To motyka w rękę i tłumasz to gościom z Suna.

Parse error.

[snip]

Likewise.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-