status pld

Nie, 17 Lut 2002, 00:25:14 CET

On 17 Feb 2002, Paweł Sakowski wrote:
[..]
> - Kloczek podejmuje za duĹźo decyzji jednoosobowo, takĹźe bez
> poinformowania grupy (np. ostatnia publikacja na pcol)

Niczego tu przy okazji tego listu nie zdecydwowałem. Decyzja co do
wypuszczenai PLD na pocżatku marca padła kilka dni wczesniej i była o tym
mowa tutaj. Wykorzystałęm kolejne/cykliczne generowanie iso żeby
zaprezentować je szerzej bo nikt inny tego nie robił wczęsniej, a pora
najwyższa była żeby zacząć to robić.

Jeżeli ktokolwiek chce prezentować PLD to nikogo pytać się nie musi.
Chcesz to zrobić np. na slashdot czy przy okazi jakiegoś publicznego
spotkania czy gdziekolwiek to rób to i nikomu głowy nie zawracaj.