status pld

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 17 Lut 2002, 03:20:01 CET

W liście z nie, 17-02-2002, godz. 00:25, Tomasz Kłoczko pisze:
> Niczego tu przy okazji tego listu nie zdecydwowałem. Decyzja co do
> wypuszczenai PLD na pocżatku marca padła kilka dni wczesniej i była o tym
> mowa tutaj.

Przejrzałem historię listy. Fakt, była. Dla niepoznaki schowana pod
tematem "PHP-4.1.1-1" (skrupulatnie przeze mnie omijanym ze względu na
to, jak bardzo mnie PHP obchodzi).

> Jeżeli ktokolwiek chce prezentować PLD to nikogo pytać się nie musi.
> Chcesz to zrobić np. na slashdot czy przy okazi jakiegoś publicznego
> spotkania czy gdziekolwiek to rób to i nikomu głowy nie zawracaj.

Tu siÄ™ zgadzam.

|   Unix hackers do it with pipes    :             Pawel Sakowski    |
|                                    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |