kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 00:37:59 CET

On 17 Feb 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Tobie to trzeba banalne rzeczy tłumaczyć. Wywaliłeś:
> /* Standard ksh aliases */
>
> To jest feature pdksh, a ty teraz tniesz wszystko zniżając się do najuboższej
> wersji.

To przeszkadza jeżli ten shell ma być używany jako /bin/sh. W opisie POSIX
sh nie znajdziesz pzrecież informacji o tym że takei aliasy maja być
zdefiniowane. PO drugie aliasy mogą być zdefiniowane pzrez choćby
/etc/profile.d/ksh.sh w którym zostanie wykryte że sytuacja dotyczy ksh i
zostana dołożone do środowiska.

> A co by to dało? Ja pisałem na ircu i jak widać to olałeś.

Jesteś pewien że rozmawiałeś ze mna ?? a ja odpwiadałem że to olewam ?