kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 00:30:06 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Janek mozesz odpoiedzieć normalnie ?
> Dlaczego te aliasy powinny być tam zaszyte skoro w ządnym innym shellu
> żadne aliasy nei są zaszywane wprost w kodzie ?
Tobie to trzeba banalne rzeczy tłumaczyć. Wywaliłeś:
/* Standard ksh aliases */

To jest feature pdksh, a ty teraz tniesz wszystko zniżając się do najuboższej
wersji.

> Po za tym opisałe, wcześniej co i jak. Dlaczego wczęniej nic nie pisałeś ?
A co by to dało? Ja pisałem na ircu i jak widać to olałeś.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr