kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 01:53:19 CET

[niedziela, 17 luty 2002], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Sun, 17 Feb 2002, Jan Rekorajski wrote:
> [..]

> Owszem nie ma. Niemniej z tego także wprost wynika, że nic nie powinno
> nic przeszkadzać z użyciu tych identyfikatorów jako nazw funkcji.

Misiek ci już odpowiedział, że wyciągasz błędne wnioski.
A twój przykład z 'unalias' to akurat dobry pomysł.

> [..]

> Skoro nie masz czasu na czytanie listów a tym bardziej moich to czy przy
> najbliższej okazji mam się czuć zwolniony z niepisanego obowiązku
> informowania Cibie o pewncyh rzeczach o których potencjalnie wiedzieć
> powinieneś ?

Nie mam czasu na czytanie _listy_, a tak się składa że Twoja twórczość
na liście to dość często mgliste elaboraty[1] ;)
Nie czuj się zwolniony :>

[1] przy czytaniu twojego ogłoszenia odnośnie 1.0 wymiękłem po pierwszym
akapicie. Sorry, wodzu, ale jak chcesz pisać takie rzeczy to najpierw
popracuj nad stylem i składnią. [2]

[2] pisze to osoba która 5 lat siedziała w liceum przez przedmiot
zwany "język polski", więc w tym względzie doświadczona.

Janek