kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 01:03:44 CET

On Sun, 17 Feb 2002, Jan Rekorajski wrote:
[..]

> A czy w opisie POSIX jest że ma ich nie być?

Owszem nie ma. Niemniej z tego także wprost wynika, że nic nie powinno
nic przeszkadzać z użyciu tych identyfikatorów jako nazw funkcji.

[..]

> Bo nie miałem za bardzo czasu na czytanie listy? Zwłaszcza _twoich_
> listów które są długie, bełkotliwe i prawie zupełnie niezrozumiałe.

Skoro nie masz czasu na czytanie listów a tym bardziej moich to czy przy
najbliższej okazji mam się czuć zwolniony z niepisanego obowiązku
informowania Cibie o pewncyh rzeczach o których potencjalnie wiedzieć
powinieneś ?