rpm 4.0.4 && db 4

Nie, 17 Lut 2002, 03:14:27 CET

Sprawa wygląda tak, że ze względu na stabilizację itp wstrzymaliśmy
się z rpmem 4.0.4 ze względu na konieczność aktualizacji db do db4.

IMO jednak o wiele lepiej będzie gdy zrobimy aktualizację do db4
_przed_ 1.0 - a to dlatego, że późniejsze przejście z db3 na db4
wymagało by zmiany kilkudziesięciu istotnych pakietów ;/

Nie wiem jak inni ale ja bym wolał uniknąć takich wymian po wydaniu
wersji 1.0 (np. jako upgrade 1.0).

Co do rpma >= 4.0.3 to ma on taki miły feature, że można podawać
mu w %files pliki które mają zostać wyłączone np.
%exclude zosia

ps. - upgreade z rpma 4.0.2 do 4.0.4 nie wiąże się z żadnymi operacjami
      poza rpm -Uvh rpm*
    - apt się kompiluje z nowym rpmem
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr