kloczek: SOURCES pdksh-no_std_aliases.patch

Nie, 17 Lut 2002, 10:24:58 CET

GoTaR <gotar w poczta.onet.pl> writes:

> ksh ma pewnie wiele innych feature.
Zastanów się co Ty pleciesz. Wywalanie features udokumentowanych,
będących w ksh od lat, być może przez kogoś używanych jest głupotą.

A wszystko przez to, że się Tomkowi zachciało mieć funkcję przymusowo
nazywającą się stop() w jednym skrypcie - i dlatego pozbawił użytkowników
tych defaultowych aliasów. Głupota maksymalna.

Teraz mam zapatchować basha tak, żeby BASH_VERSINFO nie było zmienną
read-only, a bo chcę sobie w którymś skrypcie używać takiej zmiennej?

> Ciekawe, które z nich powodują, że
> ten shell jest wymieniany na końcu w wszelkich dyskusjach.
Co to sobie za dyskusje uroiłeś? Może URLe chociaż?

> A może przy zakładaniu łat na kernel trzeba się kierować jajkiem 1.0.1?
pdksh jest bardzo dobrym shellem, chyba jedynym shellem porównywalnym
z pdksh będzie zsh.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr